Blog.

Krokusy na Kalatówkach

Tradycyjnie, gdy tylko rozpoczyna się wysyp krokusów w Tatrach,ruszamy z aparatami by uwiecznić tą ulotną chwilę. Poniżej kilka zdjęć tym razem nie z Polany Chochołowskiej a z Kalatówek.

Smoki w Krakowie

Już po raz 16 w Krakowie nad Wisłą zabłysły sztuczne ognie, a tłumy ludzi oglądały smoki. Pisanie,że było pięknie, wspaniale chyba nie ma sensu, po prostu trzeba zobaczyć taką imprezę.

Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć: Smoki

Wyprawa na Lubomir

Gór mi mało i trzeba mi więcej

Żeby przetrwać od zimy do zimy

Z wyrokiem wędrówki bez końca

Po śladach, które sam zostawiłem

Znów udało się z rodziną ruszyć w góry, tym razem dla dzieci wybrałem dawno nie odwiedzony Lubomir. Dzięki temu Witek zaliczył swój pierwszy tak wysoki szczyt ;) a ma dopiero pięć miesięcy ...

Na tej górze nie byłem od dawna, bardzo dawna, poprzednim razem na szczycie były wraz z Grupą Górską w 2006 roku, wtedy na szczycie były tylko ruiny:

Teraz troszeczkę się zmieniło, obserwatorium urosło ;), dodatkowo ogrodzona jest jakaś dziwna drewniana konstrukcja (co to jest?):

Zapraszam do obejrzenia większej ilości zdjęć: Lubomir

Gorce 2016

W końcu w górach ;)

Udało się w końcu wyrwać z Krakowa na piękne łono natury. By młodzież mogła troszeczkę podreptać wybrałem szlak: Rabka - Turbacz i Turbacz - Klikuszowa. Musze przyznać, że dali radę ;)

Zdjęcia to głównie kwiatuszki, ale cóż ..

Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć z tej wyprawy: Gorce 2016

Krokusy 2016

Co roku urodziny spędzam w Tatrach. Tak było i tym razem, już niestety nie zdobywałem kolejnych szczytów ale z dziećmi poznawaliśmy niżej położone zakamarki Tatr ;)

Starszy syn, prawie czterolatek - Tymon zaliczył swoją pierwszą jaskinię - Dziurę. Dojście do i z jaskini ok.11km

Poniżej film z tego wejścia:

Z całą rodzinką polowaliśmy na zdjęcia krokusów. Byliśmy tydzień po wysypie na Polanie Chochołowskiej, ale kilka zdjęć zrobiliśmy. Pochodziliśmy po Chochołowskiej, doszliśmy wszyscy na Wielką Polanę a na koniec podziwialiśmy widoki z Gubałówki.